Jedná se automobil typu A21. V roce 1983 první výrazná inovace ukončuje výrobu typu A20 a nahrazením inovovanými modely A21 vyšší užitné hodnoty, které dostávají kromě nových menších mechanických částí inovovaný motor 712.18.0, který při zachování objemu a otáček motoru dává vyšší výkon, při nižší spotřebě paliva. Vůz dostává mimo jiné novou pětistupňovou převodovku, avšak je zachována i montáž staré čtyřstupňové – tento vůz se pak značí jako modely A21/4. Roku 1988 po celozávodní dovolené dochází k první malé inovaci modelu A21 přemístěním řadicí páky převodovky z pod volantu na podlahu mezi řidičovým a prostředním sedadlem. V roce 1998 dochází k ukončení výroby A21 Turbo; po třiceti letech končí éra výroby technicky spřízněných typů A15 / A20 / A21 / A30 / A31, které přes veškeré inovace až do roku 1998 vycházely po všech mechanických skupinách z původní licenční předlohy z roku 1968. Dopravní automobil Avia Furgon HASIČI slouží k přepravě hasičů v počtu 1+7 a vybavení na místo zásahu.
Diskusia je prázdna.
pridať príspevok do diskusie